Блог ім. Lumer → перша подорож

Не знаю, чи можна назвати дводенну подорож в тисячу кілометрів «далекяком», але те, що це подорож — безсумнівно. Маршрут поїздки народився майже випадково і спочатку замислювався як коротка поїздка в александров. Але 250 км на туди і назад, якось зовсім не серйозно і я продовжив маршрут до юр’єва-польського, а де юр’єв-польський, там і суздаль. Це вже хороша поїздка на 500 км, але повертається по горьковскому шосе я категорично не бажав і подумав, що було б не погано піднятися до іванова, потім на ростов і додому. Поїздочка виходила майже на 700 “верст”. Цілком реально за світловий день навіть з урахуванням обласних доріг, але толком ніде не зупинишся і потрібно «дубасити». А адже зовсім поруч левитанівський плес. Загалом дружина, бачачи мої митарства сказала:»не мучся і переночуй де-небудь в нормальному готелі”. Так народився маршрут: москва-александров-юр’єв — польський — суздаль — іваново — плес — кострома — ярославль — мишкін — углич-москва. У калязині вже був і так як знаменита дзвіниця все одно в реставраційних лісах, другий раз вирішив не заїжджати. Ночувати планую на середині шляху в костромі.поїздку спочатку планував на вихідних 21 і 22 серпня, але як свідчить стара приказка: хочеш насмішити бога — розкажи йому про свої плани. Мої плани накрилися мідним тазом 17-го числа – я захворів. Було моторошно прикро, тим більше, що всі вересневі вихідні зайняті сімейними справами, а далі жовтень і кінець сезону. Так що поїздка відкладалася швидше за все на наступний рік. Вже хотів було розпаковувати речі, але байкерський бог зглянувся наді мною і ввечері 31-го з’ясувалося, що 1-2 вересня я вільний. Шкода, що погодний бог був явно не на моєму боці, прогноз обіцяв безпросвітні дощі.підйом о четвертій ранку, в гараж за мотом, збори і о 4.50 я стартував. Стартував посуху, але в темряві. До цього по темному їздити не доводилося і були побоювання, що світла не вистачить, але все виявилося не так страшно, та й дод.фари мені в допомогу. Правда після повороту з ярославки на александров виліз туман, та ще й ранковий сутінок, але і дорога пішла цікавіше було на що подивитися так що швидкість моя впала до 60-80 км.

В александров в’їхав о 6.15 і саме час для» сніданку на траві”, в тому сенсі, що домашній бутерброд з чаєм були особливо смачні.

Прикро, що для відвідування кремля було рано, хоча ворота виявилися відкриті і я було сунувся, але ввічливо був посланий.

Десь після кольчугіно почав мрячити дощ і довелося натягувати дощовик, але настрій абсолютно не зіпсувався. Дощ взагалі став моїм постійним супутником ці два дні і єдина незручність тільки в тому, що фотографувати не міг (а іноді лінь було зупинятися), так що всі кадри тільки з реєстратора.після юр’єва-польського навігатор пропонував два шляхи до суздалі: частиною по трасі р74 або через гаврилов посад. Перший варіант обіцяв хорошу дорогу (тим більше, що і подивитися її можна було через гугл) другий варіант вабив невідомістю. Я як справжній мандрівник вибрав другий варіант і не пошкодував. Одна тільки занедбана церква михайла архангела в юрково варта того, щоб поїхати цією дорогою.

Атмосферне місце! похмурий, похмурий ранок, покинута церква і зграя вороняча зривається з купола. Я людина дуже далека від релігії, але такою тугою різануло. Тугою і образою! бог з нею, з релігією, але цій церкві майже двісті років і це архітектурний пам’ятник і історія! але кому ж він цікавий в якомусь юрково, це ж не ісакій віджати в пітері.приблизно з половини восьмого на дорозі стали потрапляти жовті пазики, що збирали дітвору в школу. Начебто зовсім рядова річ і хтось навіть уваги не зверне, але перше вересня, дітлахи все ошатні з квітами і картина від того ставати якоюсь милою.суздаль справила двоїсте враження. Ні, місто безумовно дуже красивий, але від загальної «розпіареності» і від того, що все заточено на туриста (найчастіше на іноземного) якось незатишно. Словом, в музеї і кремль я не пішов (та й рано було), а ось по вуличках покатався з великим задоволенням.мені взагалі було цікавіше покататися вулицями, подивитися, чим живе місто, так що я теж оглядав з сідла мотоцикла.плес здивував ерзац блокпостом на в’їзді.

Причому сенсу в цьому блокпості я не побачив — пропускали всіх і навіть не дивилися хто там і куди їде. Але це більше до курйозів, а так пліс дійсно порадував і дощем, і приголомшливими видами. Підозрюю, що я дуже вдало приїхав у будні і гуляв на соборній горі практично один.

У кострому спочатку планував їхати через сумароковский заказник і відповідно через поромну переправу у червоних пожн, але під’їхав я дуже невдало: один пором тільки що пішов, а наступний через годину, плюс як на зло після приволжска знову ліванул сильний дощ і втомився я вже, тому плюнув на екзотику і повернувся на трасу.

Вже стоячи під гарячим душем в готелі, подумав, що люди, ночуючі в подорожах в наметі, дуже стійкі і я б сказав відважні. Особисто я на таке не здатний і сібарітствовал по повній програмі — затишний готельчик зі своєю закритою парковкою, симпатичним номером і смачним рестораном.

Перший день моєї подорожі пройшов майже повністю під дощем і вимотав мене неабияк, але задоволення доставив величезне. Хоча підленька мислишка, що якщо і на наступний день буде дощ,то рвану-но я відразу додому, з’являлася.але наступний день порадував, хмаринки розійшлися і зрідка визирало сонце, правда і похолодало, так що дощовик я натягнув прям в готелі. До сьомої ранку речі були зібрані, сувенірні магнітики розіпхані по кишенях, кінь осідланий, і я рвонув в ярославль.

Ярославль зустрів пробками, а я його привітав тим, що мало не потрапив в аварію. Ніяк не можу налаштувати дзеркала і перебудовуючись на право мало не потрапив під колеса. Причому додаткові сферичні дзеркала тільки гірше роблять-погляд втрачається і в підсумку взагалі нічого не бачу. Але це від того, напевно, що я поки чайник. А ще я мало не обсох по дорозі в мишкін. Лампочка почала блимати ще на під’їзді до ярославля, але загоряється вона у мене, коли в баку залишається 4,5 літра, а це навіть по жорстких московським пробках на 70-75 км.загалом покатався я по місту, заправка попалася, але дуже вже в’їзд незручний був, я махнув рукою і покотив в мишкін. Якось розбалували мене поїздки по москві і підмосков’ї з заправками через кожні п’ятсот метрів, а тут немає і немає заправки, а циферки залишився кілометражу тануть. П’ята швидкість, 70-80 на спідометр (у мене це самий економічний режим) і насолоджуюся видами. Заправився, коли бензину залишалося кілометрів на п’ять. Тільки зрадів, як нова напасть-останні 20 км до переправи, дорога стала не просто поганою, а огидною. На ендуріке, напевно, це дитячий сад, але на крузері загальною вагою під чотириста кг — кошмар. Майже всю дорогу крався ґрунтовим узбіччям.

Але є і плюси. У селі новому привітав мене маленький хлопчисько з татом. І скільки ж було радості у цього карапуза, коли він мене побачив на поромі. Вигук: “наздогнав!”чути був, напевно, на іншому березі волги.мишкін крихітний, симпатичний містечко з дурним культом миші. Не знаю, чи пов’язаний топонім міста з мишею, але, коли продаж цієї самої миші у всіх іпостасях, це єдиний спосіб вижити для населення, це сумно. Вже коли писав ці рядки, почитав, що в місті був єдиний маршрут рейсового автобуса і той зник через банкрутство перевізника і стала зрозуміла метушня на зупинках-всі один у одного перепитували чи буде автобус і коли. Зате порадували місцеві хлопці-прийняли мій triumph за boss hoss. У мишкині ж пообідав в єдиному на все містечко кафе з назвою»антикризове”.а далі знову була дилема як їхати в углич, по правому березі або лівому. По правому, дорога ніби як серйозніше і подивитися її можна через гугл, але знову повертатися через пором. Дорога по лівому березі до порому не прив’язана, але якої вона якості невідомо. Я природно вибрав невідомість і знову не пошкодував. Дорогу по лівому березі щойно відремонтували і це була, мабуть, найкраща ділянка моєї подорожі. Я навіть розкочегарив свій крейсер до рекордних, для мене 150 км / ч. В угличі вразила гес. Трохи недоглянута, але красива і навіть ажурна конструкція.

Взагалі углич дуже сподобався, і я обов’язково приїду туди ще, але вже на цілий день.додому поїхав через талдом просто тому, що дуже подобатися ця дорога. Взагалі улюблений маршрут покатушек: талдом-кімри-дубна.за яхромою знову накрила серйозна злива, і я ловив співчуваючі погляди автомобілістів. Ха! неженки! дощ для трупа, це чудово-він змиває мошок з морди.

Взагалі, поїздка мені сподобалася, це і види, і місця де ще не був, і цікаві люди. Та багато чого. Ще я зрозумів, що мені цікаво не стільки ходити по всяких визначних пам’ятках, скільки просто їхати, коли ти існуєш тільки в даному часі і точці. Те, що булоМить і метр назад вже не цікаво, а хочеться зазирнути геть за той поворот.але це так, крапля філософії, насправді поїздка була корисна не тільки з естетичної точки зору, а й як проба сил для запланованих на наступний рік тижневих подорожей. Я зрозумів, які речі мені потрібні в поїздці, а що явно зайве і знайшов оптимальний для себе денний пробіг.ось в общем-то і все, що хотів розповісти, трохи сумбурно і мало фотографій, але наступного разу я виправлюся.p. S. Так! мотоцикл поводився бездоганно!