Переклад автобіографії сонні баргера” ангел пекла ” – частина 16

Наша перша поїздка в портервілль була одним з перших по-справжньому великих зльотів outlaw-мотоциклістів в каліфорнії. Мені на той момент виповнилося двадцять п’ять. Ми вибрали портервілль в якості точки, де клуби північної і південної каліфорнії планували зустрітися і провести вихідні на день праці 1963-го. В результаті саме цієї поїздки оклендське відділення стало голосом і рушійною силою для всього мотоклубу ангели пекла. Також там відбулося перше з багатьох, дуже багатьох зіткнень ангелів пекла зі співробітниками правоохоронних органів.

Портервілль став ще одним приводом для преси, щоб роздути сенсацію з диких мотоклубів, що стікаються в так зване беззахисне місто. Було дуже схоже на інцидент в холлістері, в 1947. Ось що пізніше надрукували в журналі” newsweek ” (випуск 29 березня 1965) про нашу поїздку в портервілль:

ревучий рій з 200 мотоциклістів в чорних куртках зібрався в маленькому сонному містечку портервілль, що в південній каліфорнії. Одержимі буйством, пронеслися вони по місцевих барах, вигукуючи нецензурні лайки. Вони зупиняли машини, відкривали двері і хапали пасажирок. Деякі з їхніх дівчат, накачані наркотиками, лягали посеред дороги і заклично звивалися.

У портервілль приїхали не тільки ангели пекла, інші клуби приєдналися до нас — satan’s slaves, gallopin’ gooses, comancheros, stray satans і cavaliers. По суті, всі, хто мав хоч якусь вагу в мотоспільноті, зібралися там.

Фото-1-ангели пекла і straight satans, 1963. 2-магшот (фото під арештом) молодого сонні баргера.

Все почало скочуватися до божевілля, коли до charlie magoo, який пив пиво в місцевому барі, підійшов якийсь уебок і сказав щось дурне. Magoo подивився на нього і розбив його ніс. Розлючений і зганьблений хлопець пішов додому. Схопив гармату, повернувся в бар і наставив її на magoo. Велика помилка.

Magoo з ангелами відібрали стовбур, і ледь не засунули його хлопцеві в дупу. В одну мить хлопець відправився в лікарню, так сильно його поколотили. Поки його оформляли в реєстратурі, в приймальне відділення надійшла пара інших ангелів пекла, трохи раніше вони потрапили в аварію на шосе. Побачивши їх розгулюючими по відділенню, хлопець з бару злякався і почав кликати поліцію. Він думав, що ангели з’явилися по його душу. Прибула поліція, і все обернулося дуже паршиво. Ніщо не зрівняється з бійкою в лікарні.

Смеркалося, всі несамовито веселилися і відмінно проводили час. Мотоцикли ганяли туди-сюди по головній вулиці. У барах проводили конкурси мокрих футболок, бухло і наркотики текли рікою. Ебанний рай, дика веселуха для ангелів пекла, інших байкерів і місцевих жителів.

Начальник міської поліції запанікував. Він відчував, що його люди в меншості, а тому запросив допомогу в трьох сусідніх округах. Не минуло й години, як більше 250 поліцейських, пожежних і дорожніх патрульних (ймовірно, там були навіть цікаві лісові рейнджери) зібралися в портервіллі. Пожежні машини пройшлися по головній вулиці і покрили дорогу піною, так що ганяти стало неможливо. Мотоциклісти, які все ж намагалися там проїхати, були збиті з байків потужними струменями води. Діти залізли на дахи будівель і скидали цеглу на пожежні машини. Ми залишалися в центрі подій, там, де була справжня двіжуха.

Поліцейські вишикували свої машини і пожежні вантажівки в ряд, а потім наказали мотоциклістам покинути місто по одній дорозі. Було два варіанти-виїхати або отримати залитий водою байк. Сотні людей збиралися покинути портервілль. Пройшов тільки один день вихідних, присвячених дню праці.

Всі ангели пекла зустрілися перед катком в парі миль від міста. Ми були люті і зупинилися, щоб оцінити ситуацію. Один хлопець пропав, якийсь мотоцикліст сказав, що бачив, як того збили водою з байка. Galloping gooses теж недорахувалися одного зі своїх. До того ж заарештували хлопця з берду і члена клубу satan’s slaves, так що в підсумку четверо пропали безвісти і залишалися в місті. Я відчував необхідність щось зробити. Що за херня, ми нічого такого не зробили, тільки трохи … Потішилися.

Деякі інші клуби вирішили, що з них вистачить. Кінець веселощам. Всі їхні учасники були на місці, так що саме час валити звідси. Але я стояв на тому, що ангели пекла своїх хлопців не залишать. Ми збиралися повернутися. Ми-це ангели пекла окленда, пара хлопців з берду і один з клубу “satan’s slaves”. Розгорнувши мотоцикли, наша група попрямувала на південь, назад в портервілль, з думками про помсту.

Копи заблокували головний міст, шлях для нас був закритий. Так що ми заблокували іншу сторону моста. Якщо копи не хотіли пускати нікого в місто, то ми вже блять точно не збиралися нікого звідси випускати. Копи погрожували нам арештом, ми ж були готові пустити кулаки в хід і дати їм відсіч. Перепалка тривала, літали погрози, глузування і плювки, справжня мексиканська дуель.

Тоді офіцер з дорожнього патруля наблизився до нас, щоб переговорити. На його комірці були зірки, я до цього дня не бачив стільки зірок на формі каліфорнійського дорожнього патруля. Він хотів говорити зі мною, сонні баргером. Я був злий, але спокійний, і сказав йому, що місцева поліція утримує наших хлопців. Все, чого ми хотіли-повернути їх. Мої умови були наступними: я плачу двадцять п’ять доларів застави, забираю хлопців і ми забираємося звідси до чортової матері. “пройдемо-но, сонні,” – сказав він. “нам треба це обговорити.”

Тут баргер використовує ідіому “get the (hell) out of dodge”, модне за часів його молодості вираз. Мається на увазі додж-сіті, штат канзас, популярне місце дії фільмів-вестернів початку минулого століття. Фраза пішла в народ завдяки персонажам серіалу» димок зі стовбура ” (англ. Gunsmoke). Значення-швидко покинути небезпечне місце, викрутитися зі складної ситуації.

Після розмови ми разом з ангелом з берду і хлопцем з “satan’s slaves” сіли в патрульний автомобіль, щоб проїхати до начальника міської поліції. На зустрічі я пояснив наші умови і повторно запропонував внести заставу двадцять п’ять доларів за всіх чотирьох. Начальник сказав, що нарахував як мінімум п’ятдесят тисяч доларів застави. Ось тут я вийшов з себе. «в жопу, я звалюю ” — – сказав я і вилетів за двері.

Офіцер дорожнього патруля з розсипом зірок постарався залагодити питання. Він увійшов в офіс начальника з одним зі своїх хлопців і, коли повернувся, запропонував: “як щодо п’ятдесяти доларів?” договоривши.

Ми скинулися, викупили чотирьох хлопців і потім всі попрямували назад за місто до групи, що чекала нас біля ковзанки. Ми були задоволені результатом справи. Час йшов до недільного світанку, так що всі почали виступати в дорогу. Копи, як і завжди, чатували нас і почали зупиняти мотоциклістів, щоб виписати їм штрафи за порушення начебто занадто високого керма, несправного глушника та іншу дрібну хрень. Коли вони закінчили, через кілька миль вже інші копи зупинили все тих же мотоциклістів і виписали їм ще одну пачку штрафів все за ту ж хрень. В районі було 250 копів, так що вони вирішили зайнятися єдиною справою, які вміли робити — пограти в поліцейських. Для цього їх в окрузі було більше, ніж достатньо. Я зупинився на узбіччі неподалік від чергової компанії мотоциклістів. Я встав на сидінні свого мотоцикла і оголосив нашу позицію всім, хто міг мене чути.

“оклендські ангели пекла прямують на північ. Всі бажаючі можуть приєднатися, але врахуйте, що ми не зупинимося, коли вони захочуть всучити нам ще один ебучий штраф. Якщо ж вони все-таки зупинять нас, ми дамо їм бій. Якщо хтось битися не бажає, то йому краще залишитися тут.”

Ми рушили в дорогу групою, повільно, спокійно і разом з тим голосно, розкручуючи мотори всю дорогу до будинку. Це було приголомшливо. Якщо вони хотіли нас зупинити, то їм би для початку довелося б за нами ганятися, збивати з байків, ставити на дорозі загородження. Згадуючи зараз той момент, коли я стояв на своєму байку, я розумію, що саме в тоді ангели пекла окленда стали силою, з якою доводилося рахуватися. Ми не дали себе наебать. Оклендське відділення зайняло особливе, лідируюче місце в клубі ангели пекла. А я навчився тому, що коли ти встаєш проти копів, вони розуміють — з тобою краще не зв’язуватися.

Позиція офіційної влади портервілля, пізніше розтиражована в газетах, явно відрізняється від викладеної вище. Заворушення дійсно почалися після того, як місцевий образив charlie magoo. Ось тільки зробив він це, маючи вагому причину — байкер випив його пиво. Потерпілий на прізвище монтгомері у відповідь хлюпнув у байкера пивом з пляшки, за що і поплатився. Мотоциклісти потім намагалися увірватися в лікарню, де йому зашивали обличчя, щоб продовжити бійку. Поліцейські зафіксували скаргу мотоцикліста, неясно, з якого клубу, на місцевого жителя, який погрожував йому револьвером. Зброю у містера кольєра було вилучено. Один з байкерів чіплявся до дружини бармена із закладу, в якому сталася бійка. Залишив на їїРуці синяк і вилаяв, коли вона відмовилася їхати з ним.також, за словами влади, мотоциклісти були вигнані з міста, а потім допускалися тільки по одному, під суворим наглядом, і тільки для того, щоб заправити байк і забратися геть. Якась група намагалася прорватися по мосту в місто близько другої години ночі, але їх випровадили. До речі, оклендський ангел пекла, якого збили водою з мотоцикла і доставили тоді до відділку — хтось на прізвисько indian. Після розгону багато мотоциклістів вирушили на озера басс і ізабелла.

Фото-1-поліцейський спілкується з байкерами. 2-місцева газета “porterville evening recorder”, випуск від 3 вересня 1963, через 3 дні після події.

Ніч у грудні 1965-го, ми з елсі сидимо вдома. Подзвонила подружка хлопця з клубу. Судячи з голосу, вона випила і була на нервах. Дзвонила вона з бару в окленді, там був ангел пекла, який, як я зрозумів з її бурмотіння, з хвилини на хвилину міг потрапити в серйозну переробку. Дізнавшись назву місця, я прихопив маленький автоматичний пістолет калібру .25, схопився на байк і погнав туди. Йшов вечір п’ятниці, всі в окленді напивалися і буянили після роботи. У барі був один хлопець, він завідував автомагазином через вулицю звідси. З ним були шість або сім друзів і працівників. Він починав базікати зайве, а ангел тільки підбивав його. Намічалася бійка, це витало в повітрі.

Коли я зайшов в той бар, “400 club”, стало відразу ясно, хто тут мудак. Він намагався розігрувати крутого перед своїми співробітниками. Я відвів брата-ангела в сторону і запропонував негайно піти звідси. І тоді цей начальничек сказав щось вже мені. Я зірвався, схопив його, розгорнув і засунув пістолет йому в рот.

” чуєш, виблядок, може тобі варто присісти і завалити ебало, поки я не розібрався з тобою по-справжньому?”

Він так і зробив. Я вийшов з “400 club” зі своїм другом і його дівчиною, яка дзвонила мені. Але їй довелося повернутися в бар за сумочкою. Ми прочекали її у байків пару хвилин, а потім я відправився назад, щоб перевірити, як вона там. Той хлопець тепер кричав на неї. Моє терпіння лопнуло. Я вдарив йому по голові пістолетом, і він випадково вистрілив, куля потрапила в голову. Перший постріл був випадковістю, але, раз ублюдок вже отримав кулю в голову, я перегнув його через більярдний стіл і вистрілив ще раз. Потім я повернувся і вийшов з бару.

Пізніше з’ясувалося, що бармену було відомо моє ім’я, і він видав мене копам. Я вважав, що той хлопець швидше за все мертвий. Однак, на наступний день я прочитав про нашу розбиранні в газеті і дізнався, що він насправді вижив! калібр був таким маленьким, що він тільки осліп на час. Копи знали, де я жив, але вони поки не прийшли за мною. Тому я вирішив, що все гаразд. Коли вони не з’явилися і через тиждень, мені здалося-пронесло.

Трохи пізніше мені подзвонили ще раз. Terry the tramp вплутався в бійку в “sinner’s club”, і лють його виходила з під контролю. Люди, з якими він посварився, жили через пару будинків від бару. Дівчина-бармен подзвонила мені і розповіла, що террі намагається змусити цих людей вийти з дому. На під’їзді до бару я помітив террі перед будинком і сказав йому: “гей, так давай просто винесемо двері і зайдемо.”що ми і зробили. Звалилися вхідні двері, розбите скло розлетілося по підлозі, а ми увійшли і роз’їбали всіх в будинку. Кров, піт і сльози.

Природно, з’явилися копи і заарештували нас з террі, відвезли прямо до в’язниці. Детектив пригрозив переламати мені руки, якщо я зворушу його свідків.

Наступного дня я вийшов під заставу і на самоті їхав на своєму мотоциклі по автостраді макартур. Я звернув на з’їзді до хай-стріт, озирнувся і, яка несподіванка, побачив на хвості купу копів. Фактично, весь з’їзд на хай-стріт був перекритий копами, стовбури були спрямовані на мене. Вони влаштували засідку, щоб пред’явити ордер на моє затримання за спробу вбивства.

“пішли в жопу, скоти” – сказав я, вважаючи, що мова йшла про той випадок з террі. “мене вчора випустили під заставу.”

Поки я витягував документи і кидав їх в поліцейських, до мене дійшло, що їх ордер був виданий за стрілянину на барному столі, бійка з террі була ні до чого. Копи показали мою фотографію свідкам, ті впізнали мене. І тепер мене звинувачували в замаху на вбивство і в носінні зброї, якого у мене, як у кримінальника, не повинно було бути. Друга частина звинувачення стала результатом розгляду через марихуану в 1963-му.

Коли я постав перед судом, звинувачення з приводу зброї зняли, але мене все ще намагалися засудити за збройний напад. Ми з окружним прокурором уклали угоду після того, як присяжні не змогли дійти згоди, і у них не вийшло мене засудити.

Проїхавши, ймовірно, більше мільйона миль, я не потрапляв в серйозні аварії до 1993. Ми поверталися з міссурі, де проходив usa run, і прямували на великий фестиваль в стерджісі, південна дакота. Тоді ми зупинилися в якомусь дрібному містечку, збиралися переночувати там і вранці доїхати до місця призначення. Але у джонні ейнджела вийшов з ладу генератор, тому ми з ним і майклом ентоні запланували рано вранці доїхати до дилера harley в місто пірр, південна дакота, щоб дістати запчастини і полагодити байк. Ми завжди самі лагодили свої мотоцикли.

О восьмій годині ранку наступного дня ми втрьох в’їхали на старе перехрестя, де одна з доріг відводила тебе в пірр. Ми відключили фару на мотоциклі джонні і запустили байк безпосередньо від акумулятора, в обхід генератора. Байк треба було привести в порядок до заходу сонця. Я їхав попереду, наблизився до перехрестя і зупинився біля знака “стоп”. Подивився в обидві сторони. Нічого. Поки я повертав ліворуч, з пагорба назустріч понеслася жінка на пікапі. Вона гнала під сто десять, сонце сліпило їй очі. Коли машина виникла переді мною я, пам’ятаю, відразу подумав-ось, блять, і приїхали. Я спробував різко взяти вправо, щоб забратися з її шляху, але машина все-таки зачепила мене, вдарила мотоцикл в бік.

Мій кофр був набитий битком і зіграв роль буфера. Хоч вантажівка і не зачепила мою ногу, сила удару закрутила мотоцикл. Удар припав низько, так, що мене не перекинуло, а підкинуло в повітря. Поки я перекидався по асфальту, жінка вилетіла з дороги, збила знак і стовп огорожі, після чого з’їхала в яр, вантажівка була розбита.

Вождь мертвий — ось що думали майкл і джонні, поки бігли до мене. Але після падіння я встав, підняв мотоцикл і відштовхнув його на узбіччя. Вони не могли повірити своїм очам – я тільки обдер одну руку. Кілька днів по тому в звіті про подію вказали, що пікап залишив гальмівний слід довжиною сорок метрів.

Жінка перелякалася до смерті, коли майкл ентоні сказав їй: “леді, ви ледь не вбили ватажка ангелів пекла.”

Після аварії ми дісталися до пірра. Я заклеїв пошкоджений пластик скотчем і в такому вигляді проїхав всю дорогу до каліфорнії. Через якийсь час жінка написала мені. Вона просила вислати їй толстовку з мого магазину, хотіла зробити подарунок братові, який їздив на harley. Я, звичайно, відправив. Мало хто може наїхати на ангела пекла і вижити, щоб розповісти про це. Я дивився на справу так — вона була там, і у неї була кофта, щоб довести це.

Сутички з поліцейськими і жадібні до сенсацій медіа, як у випадках з монтерейським згвалтуванням, розгоном антивоєнної демонстрації і поїздкою в портервілль, створили між нами і суспільством відносини на межі любові і ненависті. Ми звикли, що куди б не їхали, неприємності завжди чекали за рогом. Якщо відбувалося щось контркультурне і антисоціальне, шанси були великі, що в центрі урагану опиняться ангели пекла. Тим не менш, життя не підготувало мене до шаленого хаосу безкоштовного концерту “rolling stones” в альтамонте.

У коментарях іноді задаються питанням-а як би виглядали вітчизняні аналоги “ангелів пекла”? чим би займалися гіпотетичні радянські байкери півстоліття тому? якщо винести за дужки той факт, що подібних товаришів в срср не випустили б з психлікарні, застосовуючи до них методи каральної психіатрії, а то і зовсім би розстріляли, то можна взяти для прикладу відео нижче.це-офіційне британське відділення “ангелів пекла” в лондоні, 1973 рік. Якщо порівняти їх з заокеанськими братами по клубу, то порівняння вийде не на користь англійців. Там-популярні і круті хлопці на красивих harley, б’ють кожного, хто на них косо подивиться, жінок мають до ста, заробляють сотні тисяч доларів на продажу ліцензій, атрибутики, наркотиків і т.д. Герої свого часу. Тут-група з 32 засмальцьованих обриганів-маргіналів на убогих (хай пробачать мене цінителі вінтажних британських байків) мотоциклах. Незрозумілі, неприйняті, безглузді. Люди в коментарях приймають відео за розтягнувся скетч з “монті пайтона” і псевдодокументалку на зразок фільму про spinal tap, так абсурдно все це виглядає.чому ж я проводжу паралелі між великобританією і срср? подивіться і зрозумієте. А не зрозумієте, так я вам і не поясню толком. Вид і заняття байкерів, інтер’єри, збірка мотоцикла в тісній квартирі, ввічливі бесіди з поліцією, погода, мови, схожі на інтерв’ю радянських підлітків, повітря, просочене безнадією…

• 3:05 — ангел пекла відвідує своюДружину і чотирьох дітей. В даний момент дружина з ним розлучається. Він прийшов забрати деякі речі і кореспонденцію. На сім’ю йому плювати, адже прийшов лист, лист від його кумирів, його справжньої сім’ї з далекої каліфорнії.
  • 6:35 — члени клубу позують поруч з військовими трофеями-здобутими в бою нашивками самозваних, нелегітимних відділень клубу. Що цікаво, на спинах офіційних ангелів нашивка старого зразка, в штатах вже багато років як перейшли на дизайн баргера. Або зйомки передачі пройшли набагато раніше, ніж 1973, або нашивки їм прислали брати з сан-франциско, яким версія “barger larger” ніколи не подобалася. Останнє було б не дивно, адже ангели фріско часто роздавали “ярлики” по всьому світу.
  • 10:20 — у спальні маленької двушки ангели всю ніч готують чоппер до завтрашнього пробігу на честь свята, т.зв. “банківські канікули”. Далі ми бачимо члена клубу, який причепив на глушник кришку від банки з арахісовим маслом, щоб зробити байк тихіше і не привертати уваги поліцейських. Інший ангел пекла зустрівся зі своєю мамою, щоб взяти у неї в поїздку портативний телевізор. У жінки запитують, що вона думає з приводу членства її сина в клубі. Вона відповідає-поки хлопчик добре поводиться, він може бути ангелом пекла.
  • 16:40 — у поїздці байкери запримітили покинуте прогулянкове судно, в якому і вирішили влаштуватися. Два мотоцикліста вломилися в розташований неподалік фермерський будиночок в пошуках дров. Ангели ведуть переговори з поліцією, вибачаються і вирішують конфлікт світом. Диктор каже, що поблажливість поліцейських допомогла запобігти заворушенням. Трохи пізніше групу, відправлену на пошуки їжі, відмовилися обслуговувати в кафе. Ангели їдуть за підкріпленням, хочуть рознести заклад в якості помсти за нанесену образу. Однак, в результаті за це агітує тільки один член клубу, інші, задоволені тим, як все обійшлося з поліцією, вирішують розважитися і кинути в річку проспекту.
  • 20:20 — ангели пекла дивляться по телевізору серіал”доктор хто”. Починається дощ. Вранці половина ангелів їде, прихопивши з собою пиво і наркотики. Решта на судні члени клубу чекають, поки не скінчиться дощ.

зміст передмова і розділ 1, збір в кастере— 1

Глава 2, робочий окленд, “jungle jim’s” і докер ральф -1

Глава 3, засинаючи у “зміїній ямі” -1 і 2 і 3

Глава 4, харлеї, чопери, дрессеры і вкрадені колеса -1 і 2 і 3

Глава 5, горді (бридкі) обрані… Ангели пекла -1 і 2

Глава 6, бабусі, подруги і “міс лівермор” -1 і 2

Глава 7, гарячі, просочені кислотою шістдесяті -1 і 2

Глава 8, running through the jungle, портервилль і більярд з автоматичним зброєю -1